Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Wrażliwość: dar czy przekleństwo? Przewodnik życiowy dla osób wyjątkowo wrażliwych i innych pięknych dusz
Wrażliwość: dar czy przekleństwo? Przewodnik życiowy dla osób wyjątkowo wrażliwych i innych pięknych dusz
Ilse Sand

W dzisiejszym świecie ceni się ludzi silnych, tryskających energią, mających wypełniony po brzegi plan zajęć, dużą siatkę przyjaciół i znajomych, uczestniczących często w różnych imprezach i spotkaniach...czytaj dalej

Okładka - Coaching jako konstruktywny dialog
Coaching jako konstruktywny dialog
praca zbiorowa

Dialog jest sercem każdej istotnej relacji, w tym relacji coachingowej, a zarazem koniecznym warunkiem rozwoju indywidualnego i społecznego - to właśnie dzięki niemu można mówić o prawdziwym spotkaniu...czytaj dalej

Okładka - International Business English in Everyday Use. Wydanie z płytą
International Business English in Everyday Use. Wydanie z płytą
Marzena Beata Hoszowska

Bestsellerowa książka teraz uzupełniona o płytę CD. Doskonała publikacja dla wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje kompetencje językowe, aby sprostać coraz trudniejszym wymaganiom na...czytaj dalej

Okładka - Przygody Sherlocka Holmesa z angielskim. Ciąg dalszy
Przygody Sherlocka Holmesa z angielskim. Ciąg dalszy
Maciej Polak

Książka ukazuje się w popularnej serii klasyki literatury światowej z angielskim, w której dotychczas ukazały się m.in. Wielki Gatsby z angielskim oraz Opowieść wigilijna z angielskim, a także tom I...czytaj dalej

Okładka - Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Sam Horn

Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować...czytaj dalej

Okładka - Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Przemysław Radziszewski

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc...czytaj dalej

Okładka - Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji
Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji
Lech W. Zacher

Prof. Lech W. Zacher z Akademii Leona Koźmińskiego jest najbardziej chyba znanym polskim uczonym od lat propagującym zagadnienia i problemy określane po angielsku jako STS, czyli Science, Technology, and Society...czytaj dalej

Okładka - Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników
Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników
Tony Schwartz

Taka praca nie ma sensu! należy do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze możliwości. Etyka ,,więcej, szybciej"...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy