Mówią, że warto robić z tobą interesy. Polecają cię z czystym sumieniem. Witają cię ciepłym głosem, gdy do nich dzwonisz. Wierzą ci na słowo. Bez wahania kupują to, co im oferujesz i akceptują ceny, jakie im...czytaj dalej
Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę...czytaj dalej
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować...czytaj dalej
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins,...czytaj dalej
Jednominutowy milioner to rewolucyjna metoda tworzenia bogactwa, a zarazem potężny program odkrywania samego siebie. Są to w istocie dwie książki: powieść i podręcznik biznesu. Każda z nich jest pomyślana w...czytaj dalej
Uzyskaj przewagę nad konkurencją zatrudniając i zatrzymując w firmie najlepszych.Najważniejszym warunkiem sukcesu w jakimkolwiek biznesie jest zdolność do przyciągnięcia i zatrzymania doskonałych pracowników...czytaj dalej
KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki...czytaj dalej
W swojej inspirującej nowej książce "I Ty możesz być liderem" autor bestsellera "The Fred Factor", Mark Sanborn, pokazuje, jak każdy z nas może być przywódcą w codziennym życiu i wywierać...czytaj dalej