Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Dlaczego kupujemy
Dlaczego kupujemy
Paco Underhill

Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających...czytaj dalej

Okładka - Droga Toyoty
Droga Toyoty
Jeffrey K. Liker

We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe...czytaj dalej

Okładka - Zawód menedżer
Zawód menedżer
Peter Drucker

Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review...czytaj dalej

Okładka - Kiedy ryby latają
Kiedy ryby latają
John Yokoyama, Jospeh Michelli

W Seattle, na rynku Pike Place, jest stoisko rybne. To nie jest zwykły stragan, ale stoisko światowej sławy. Sprzedawcy oferują tłumom niezwykły spektakl: rzucają - a nie podają - sobie ogromne łososie i mają...czytaj dalej

Okładka - Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Patrick Lencioni

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył...czytaj dalej

Okładka - Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć. Sprzedawaj, zarządzaj, motywuj i negocjuj lepiej niż konkurenci
Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć. Sprzedawaj, zarządzaj, motywuj i negocjuj lepiej niż konkurenci
Harvey Mackay

Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę...czytaj dalej

Okładka - Sprzedaż przez referencje. Nie szukaj klientów - spraw, by oni szukali ciebie
Sprzedaż przez referencje. Nie szukaj klientów - spraw, by oni szukali ciebie
Joanne S. Black

Mówią, że warto robić z tobą interesy. Polecają cię z czystym sumieniem. Witają cię ciepłym głosem, gdy do nich dzwonisz. Wierzą ci na słowo. Bez wahania kupują to, co im oferujesz i akceptują ceny, jakie im...czytaj dalej

Okładka - Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy