Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Droga Toyoty
Droga Toyoty
Jeffrey K. Liker

We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe...czytaj dalej

Okładka - Zawód menedżer
Zawód menedżer
Peter Drucker

Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review...czytaj dalej

Okładka - Kiedy ryby latają
Kiedy ryby latają
John Yokoyama, Jospeh Michelli

W Seattle, na rynku Pike Place, jest stoisko rybne. To nie jest zwykły stragan, ale stoisko światowej sławy. Sprzedawcy oferują tłumom niezwykły spektakl: rzucają - a nie podają - sobie ogromne łososie i mają...czytaj dalej

Okładka - Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Patrick Lencioni

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył...czytaj dalej

Okładka - Sprzedaż przez referencje. Nie szukaj klientów - spraw, by oni szukali ciebie
Sprzedaż przez referencje. Nie szukaj klientów - spraw, by oni szukali ciebie
Joanne S. Black

Mówią, że warto robić z tobą interesy. Polecają cię z czystym sumieniem. Witają cię ciepłym głosem, gdy do nich dzwonisz. Wierzą ci na słowo. Bez wahania kupują to, co im oferujesz i akceptują ceny, jakie im...czytaj dalej

Okładka - Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć. Sprzedawaj, zarządzaj, motywuj i negocjuj lepiej niż konkurenci
Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć. Sprzedawaj, zarządzaj, motywuj i negocjuj lepiej niż konkurenci
Harvey Mackay

Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę...czytaj dalej

Okładka - Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować...czytaj dalej

Okładka - Od dobrego do wielkiego
Od dobrego do wielkiego
Jim Collins

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins,...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy