Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Od dobrego do wielkiego
Od dobrego do wielkiego
Jim Collins

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins,...czytaj dalej

Okładka - Jednominutowy milioner. Światła droga do bogactwa
Jednominutowy milioner. Światła droga do bogactwa
Mark Victor Hansen, Robert G. Allen

Jednominutowy milioner to rewolucyjna metoda tworzenia bogactwa, a zarazem potężny program odkrywania samego siebie. Są to w istocie dwie książki: powieść i podręcznik biznesu. Każda z nich jest pomyślana w...czytaj dalej

Okładka - Sztuka zatrudniania najlepszych
Sztuka zatrudniania najlepszych
Brian Tracy

Uzyskaj przewagę nad konkurencją zatrudniając i zatrzymując w firmie najlepszych.Najważniejszym warunkiem sukcesu w jakimkolwiek biznesie jest zdolność do przyciągnięcia i zatrzymania doskonałych pracowników...czytaj dalej

Okładka - Kaizen
Kaizen
Masaaki Imai

KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki...czytaj dalej

Okładka - I ty możesz być liderem
I ty możesz być liderem
Mark Sanborn

W swojej inspirującej nowej książce "I Ty możesz być liderem" autor bestsellera "The Fred Factor", Mark Sanborn, pokazuje, jak każdy z nas może być przywódcą w codziennym życiu i wywierać...czytaj dalej

Okładka - Zasada nr 1. Prosta strategia odnoszenia sukcesów inwestycyjnych na giełdzie
Zasada nr 1. Prosta strategia odnoszenia sukcesów inwestycyjnych na giełdzie
Phil Town

Jak powiedziałby ci znany inwestor, Warren Buffett, Zasada nr 1 brzmi: Nie trać pieniędzy. Dzięki intrygującemu procesowi, który wyjaśnię ci w tej książce, nietracenie pieniędzy prowadzi do zarobienia większych...czytaj dalej

Okładka - Droga Toyoty
Droga Toyoty
Jeffrey K. Liker

We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe...czytaj dalej

Okładka - Efektywne spotkanie biznesowe
Efektywne spotkanie biznesowe
Patrick Lencioni

W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy