Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Ocena: 0 (0 głosów)
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Informacje dodatkowe o Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-361040-04-0
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu - opinie o książce

Inne książki autora
MARKETING SZEPTANY
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - MARKETING SZEPTANY

Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do...

Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy