Sieci bezprzewodowe dają poczucie wolności. Ale za tym poczuciem stoi złożony protokół i pojawiające się problemy, gdy wymiana danych nie jest ograniczona kablami. Jaką przyjąć strukturę sieci, by użytkownicy...czytaj dalej
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i...czytaj dalej
C++ jest złożonym językiem o wielu subtelnych aspektach. Książka "C++. Leksykon kieszonkowy" umożliwia programistom C++ szybkie sprawdzenie sposobu użycia oraz składni najczęściej używanych konstrukcji tego...czytaj dalej
W ciągu kilku ostatnich lat przetwarzanie grafiki w czasie rzeczywistym osiągnęło stopień najwyższego zaawansowania. Obecnie powszechnie dostępne są procesory przetwarzania grafiki, które dorównują szybkością...czytaj dalej
Książka "Programowanie gier. Kompendium" dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych. Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno...czytaj dalej
Stosowanie praw fizyki pomaga realistycznie i wiarygodnie modelować w grach, symulacjach i animacjach niemal wszystko, co wokół podskakuje, lata, toczy się, ześlizguje; ogólnie mówiąc, nie pozostaje w spoczynku...czytaj dalej
Visio 2002 dla każdego -- jedyna książka o Visio, której potrzebujesz. Skomplikowane zależności, których opisanie zajęłoby dziesiątki stron, można przekazać za pomocą schematów w sposób dużo prostszy, a zarazem...czytaj dalej
Stworzenie przez firmę Borland Kyliksa, linuksowego odpowiednika popularnego Delphi, to jeden z kamieni milowych w rozwoju tego systemu operacyjnego. Programiści piszący aplikacje działające w systemie Linux...czytaj dalej