Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211444 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Etyka w biznesie
Zaorski Sikora Łukasz Wydawnictwo: WSHE

Refleksja etyczna dotycząca biznesu jawi się jako szczególnie ważna dzisiaj, kiedy wraz z nasilającą się globalizacją przedsiębiorstwa przestają działać w ramach ograniczonej przestrzeni etyczno-prawno-politycznej... czytaj dalej

Szok kulturowy. Przyczyny. Konsekwencje. Przeciwdziałanie
Monika Chutnik Wydawnictwo: universitas

Przed problemem odpwiedniego przygotowania do pobytu za granicą staje wiele osób: ludzie biznesu, wysyłani na zagraniczne placówki, firmy, osoby poszukujące za granicą nowych możliwości zarobkowania, a także... czytaj dalej

Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Trout Jack, Rivkin Steve Wydawnictwo: PWE

Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące... czytaj dalej

KULTURY I ORGANIZACJE
HOFSTEDE GEERT, HOFSTEDE GERT JAN Wydawnictwo: PWE

W książce pokazano siłę i zasięg wpływu kultury i różnic kulturowych na procesy organizacji i zarządzania. Autor wyjaśnił, czym są sama kultura i zjawiska kulturowe (np. wartości, normy, symbole), czym jest... czytaj dalej

MARKETING SPORTU
Andrzej Sznajder Wydawnictwo: PWE

Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu... czytaj dalej

Product placement niekonwencjonalny sposób promocji
Adam Czarnecki Wydawnictwo: PWE

W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach... czytaj dalej

Porter o konkurencji
Michael Porter Wydawnictwo: PWE

Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof.Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego... czytaj dalej

Geografia ekonomiczna ujęcie dynamiczne
Domański Ryszard Wydawnictwo: PWN

Autor w nowoczesny sposób omawia zagadnienia geografii ekonomicznej traktując przestrzeń geograficzną jako gwałtownie zmieniający się układ. W książce zostały zaprezentowane takie zagadnienia jak: przekształcenia... czytaj dalej

Podstawy organizacji i zarządzania
Romanowska Maria (red.) Wydawnictwo: brak danych

W książce omówiono kolejno: przedmiot i specyfikę nauk organizacji i zarządzania, ewolucję nauki na tle rozwoju praktyki i zarządzania, problematykę człowieka i zespołu, rolę kultury w zarządzaniu, problem... czytaj dalej

Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa
Jan Rymarczyk Wydawnictwo: PWE

Autor rozpoczyna wyjaśnianie procesów umiędzynarodowienia od przedstawienia podstawowych pojęć, definicji i teoretycznych zagadnień. Następnie przechodzi do omówienia różnych strategii działania przedsiębiorstw... czytaj dalej