Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209824 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Strategie cenowe
Paweł Waniowski Wydawnictwo: PWE

W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe... czytaj dalej

Globalizacja sektora usług w Polsce
Kazimierz Kłosiński Wydawnictwo: PWE

Globalizacja w sektorze usług polega na transnarodowym zintegrowaniu działalności usługowej na rzecz procesów wytwórczości, dystrybucji i świadzcenia usług. Autorzy przedstawiają procesy globalizacji zachodzące... czytaj dalej

Imperium absurdu
Fijor Jan M. Wydawnictwo: Fijorr Publishing

"Imperium absurdu" - podsumowanie siedemnastu lat pobytu autora w Stanach Zjednoczonych. Żywo napisana analiza zjawisk, które zdaniem autora doprowadzić mogą do upadku Ameryki. Poprawność polityczna... czytaj dalej

White Paper Marketing Handbook
R. Bly Wydawnictwo: angielskie

This exciting new book is the first to tell marketers across industry how to create effective white papers using a variety of media, all the while building successful marketing campaigns to create interest... czytaj dalej

Tescopol. Możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco
Andrew Simms Wydawnictwo: inne

Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano... czytaj dalej

Bankowość elektroniczna. Istota - stan - perspektywy
Michał Polasik Wydawnictwo: CeDeWu

W książce przedstawiono istotę, funkcjonowanie oraz ekonomiczne skutki bankowości elektronicznej. Dokonano w niej kompleksowej analizy najważniejszych aspektów rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce i na... czytaj dalej

Zarządzanie finansami
Andrzej Rutkowski Wydawnictwo: PWE

Jest to trzecie, zmienione wydanie podręcznika obejmującego podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane... czytaj dalej

Marketing w szkolnictwie
Hall Hanna Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie... czytaj dalej

More Than You Know
M. Mauboussin Wydawnictwo: inne

"Smart Money" has called Michael J. Mauboussin one of the "Most Influential People on Wall Street," and he has been repeatedly named to the "Wall Street Journal"'s All-Star survey... czytaj dalej

Contemporary Business Statistics with Microsoft Excel
D. Anderson Wydawnictwo: angielskie

Intended for managers and decision-makers who would like to have a better understanding of the vast amounts of statistical information in today's global business and economic environment. By utilizing Microsoft... czytaj dalej