Managing Sales Leads

Ocena: 0 (0 głosów)
Sales leads are what successful marketing is all about. That's where the money is. This bookshows how to get the most out of this crucial corporate investment. Good, qualified leadsmake sales forces more efficient, more effective, and - bottom line -more profitable. Add intoday's tough economy the skills needed to generate and manage leads are even more vital.Offering a research-based, comprehensive treatment of this critically important marketingfunction, Managing Sales Leads is a powerful, hands-on reference for every manager -frommid-level sales and marketing manager to senior level corporate executive -for virtuallyevery size of company it shows how to get the most out of this crucial corporate investment.

Informacje dodatkowe o Managing Sales Leads:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-324-20546-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Managing Sales Leads

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Managing Sales Leads - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy