Książki - nowości

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209744 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

01 STYCZNIA 2010
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi
Peeling Nic Wydawnictwo: PWE

Książka obejmuje kurs zarządzania firmą. Pokazano w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące: zarządzania ludźmi (w tym różnymi grupami pracowników, jak prawnicy, informatycy, sprzedawcy)... czytaj dalej

Narty poradnik 2010
Lesiewski Andrzej, Lesiewski Janusz Wydawnictwo: Pascal

Książka ta jest kompendium wiedzy o narciarstwie - przybliża historię tego sportu, omawia najważniejsze zasady bezpieczeństwa w górach, zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek dotyczących... czytaj dalej

Strategie Uczenia Się
Aneta Pluta Wydawnictwo: inne

W dzisiejszych czasach, kiedy wymaga się od pracowników i studentów znajomości kilku języków obcych, trening strategii uczenia się wydaje się nieunikniony. Opanowanie określonej strategii... czytaj dalej

Mit ludożercy. Antropologia i antropofagia
Arens William Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Tom 0 cyklu: Communicare - historia i kultura

To jedna z najbardziej oryginalnych prac w amerykańskiej antropologii społecznej drugiej połowy XX wieku. Dzieło zaczepne i całkowicie osobne, chociaż wywody Arensa można by usytuować w nurcie krytyki kolonializmu... czytaj dalej

Herosi i filozofia: Książka, która ocali ten świat
David K. Johnson, William Irwin Wydawnictwo: Helion

Jak do tego doszło? Dlaczego odczuwamy potrzebę wyjaśniania tajemnic życia, skoro nie umiemy odpowiedzieć na proste pytania? Skąd się tu wzięliśmy? Czym jest dusza? Dlaczego mamy sny? Może lepiej w ogóle... czytaj dalej

Biegaj z nami
Katarzyna Staszak, Wojciech Staszewski, Magdalena Żakowska Wydawnictwo: Agora

Ci, którzy dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z bieganiem, dowiedzą się, dlaczego warto biegać i od czego trzeba zacząć. Bardziej zaawansowani zaś - od czego zacząć przygotowania do maratonu. Autorzy... czytaj dalej

Operacja Barbarossa: Niemiecka inwazja na Związek Radziecki, 1941
Christopher Ailsby Wydawnictwo: Buchmann

22 czerwca 1941 roku rozpoczęła się realizacja planu "Barbarossa". Tego właśnie dnia miały swój początek najbardziej krwawe walki w historii wojen. Autor powołuje się na liczne relacje pisemne, pamiętniki,... czytaj dalej

Człowiek i jego środowisko
Zimbardo Philip G., Johnson Robert L., McCann Vivian Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Tom 5 cyklu: Psychologia: Kluczowe koncepcje

Książka prezentuje psychologię społeczną oraz zagadnienia związane ze stresem, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Czytelnik dowiaduje się, w jaki sposób interakcje między ludźmi wpływają na ich myśli,... czytaj dalej

Psychologia osobowości
Zimbardo Philip G., Johnson Robert L., McCann Vivian Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Tom 4 cyklu: Psychologia: Kluczowe koncepcje

Psychologia osobowości to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowości, zaburzeń psychicznych i ich terapii. Autorzy, przedstawiając kilka teoretycznych ujęć osobowości... czytaj dalej

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu... czytaj dalej