Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Naucz się spełniać oczekiwania klienta * Zaplanuj odpowiednią politykę cenową * Wypromuj silną markę * Stwórz rozpoznawalny wizerunek * Utrzymuj relacje z klientamiMarketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów. * Ocena jakości i wyników badań marketingowych * Pułapki i błędy marketingu * Planowanie polityki cenowej * Wybór odpowiedniej nazwy usługi * Kształtowanie wizerunku i marki * Techniki budowania więzi z klientami

Informacje dodatkowe o Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0301-8
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się...

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie * Sztuka przeprowadzania ankiet * Kreowanie nazwy i marki * Podtrzymywanie relacji z...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy