Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:

- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,

- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,

- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,

- zaplanujesz skuteczną komunikacjęmarki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,

- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,

- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,

- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,

- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,

- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:

- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,

- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,

- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka ,,Autentyczny personal branding" nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

***

Angelika Chimkowska - strateg silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: ,,Psychologia zmiany w życiu i biznesie" oraz ,,Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce". Współautorka ,,Biblii e-biznesu 3.0".

Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez ,,Forbes" wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021

Informacje dodatkowe o Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2022-05-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788382311549
Liczba stron: 272
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Psychologia zmiany w życiu i biznesie. Audiobook
Angelika Chimkowska0
Okładka ksiązki - Psychologia zmiany w życiu i biznesie. Audiobook

Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy