Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiązań, które angażują zespół, a nie utrwalają opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań - ta książka jest właśnie dla Ciebie. To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian. Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia.
Wydawnictwo: Biblioteka Akustyczna
Data wydania: 2017-09-20
Kategoria: Psychologia
ISBN:
Czyta: Leszek Filipowicz
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. ...
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie...
Przeczytane:2018-08-08, Ocena: 5, Przeczytałam,
Dwie pierwsze części mega. Ostatnia, trzecia część już mniej mnie zachwyciła, ale to pewnie dlatego, że to była ta część o biznesie, a ja akurat obracam się wokół zmian dot. kwestii osobistych. Bardzo wartościowa książka.