Logo wydawnictwa - Studio Emka

Książki wydawnictwa

Okładka - Abramowicz miliarder znikąd
Abramowicz miliarder znikąd
Dominic Midgley, Chris Hutchins

"Celem autorów tej książki była chęć rozpoznania i nakreślenia prawdziwego portretu Abramowicza. Wywiady z przyjaciółmi z dzieciństwa, sąsiadami, nauczycielami i profesorami z Moskwy i rosyjskiej prowincji...czytaj dalej

Okładka - Zasady pracy
Zasady pracy
Richard Templar

Jesteś świetny w tym co robisz. To niezaprzeczalny fakt.Ale bezbłędne wykonywanie swoich obowiązków to za mało. Jeśli chcesz iść do przodu potrzeba ci czegoś jeszcze. Musisz być postrzegany jako Ten Właściwy...czytaj dalej

Okładka - Nadzieja z głębi serca
Nadzieja z głębi serca
Rich Devos

Autor jest współzałożycielem Amwaya, a także wzorowym mężem i ojcem. Wraz z żoną zajmuje się duchowym wspomaganiem ludzi, głosząc wiarę chrześcijańską i umacniając w nich nadzieję......czytaj dalej

Okładka - Inteligencja przywódcza
Inteligencja przywódcza
Justin Menkes

W oparciu o osiem lat badań testów na inteligencję i zdolności poznawcze, książka Inteligencja przywódcza ujawnia zespół zdolności, którymi charakteryzują się błyskotliwi liderzy. Justin Menkes, uznany ekspert...czytaj dalej

Okładka - Zasady życia
Zasady życia
Richard Templar

"Zasady życia" to wskazówki jak opanować sztukę życia. Templar nie ma tu na myśli umiejętności gromadzenia majątku czy zdobycia szczytu w jakiejś trudnej profesji. Chodzi raczej o radzenie sobie w...czytaj dalej

Okładka - Iacocca autobiografia
Iacocca autobiografia
Wiliam Novak

Legendarny, amerykański biznesmen, który niczego nie owija w bawełnę. Uratował Chryslera od bankructwa, a przy okazji zdobył sławę medialną. Wielu namawiało go, aby kandydował na prezydenta Stanów Zjednoczonych....czytaj dalej

Okładka - Kronika nie tylko filmowa
Kronika nie tylko filmowa
Mieczysław Wojtczak

Zapis życia polskiego świata kultry i kinomatografii w okresie PRLu....czytaj dalej

Okładka - Jak zmieniać życie innych i zarabiać na własne
Jak zmieniać życie innych i zarabiać na własne
David Bertrand, J. Mark Bertrand

Oto książka, która spowodowała prawdziwą rewolucję w marketingu sieciowym. Jej autor posunął się znacznie dalej niż inni specjaliści w tej dziedzinie, wnikliwie analizując idee i koncepcje przyczyniające się...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy