Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Dan Schawbel

Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post" Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii Rezultaty, które odmienią Twoje życie Odkryj swoją markę Wykreuj swoją markę Zaprezentuj...czytaj dalej

Okładka - Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna
Rebecca Corfield

  Wiedzieć błyskawicznie! Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny...czytaj dalej

Okładka - Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami
Christopher Hadnagy

Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu Przekonaj się, do czego...czytaj dalej

Okładka - Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy
Daniel Lapin

Wiedza aktualna od pokoleń Świat podlega nieustannym zmianom - szczególnie boleśnie odczuliśmy to wskutek finansowej bessy prześladującej nas w ostatnich latach. A jednak są pewne zasady, które mimo wielu...czytaj dalej

Okładka - GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej...czytaj dalej

Okładka - Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Ann Handley, C.C. Chapman

Jak wirtualni kowboje robią to online? Blogi, które uzależniają jak narkotyk Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki Wideo oglądane z zapartym tchem E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał Webinaria...czytaj dalej

Okładka - Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
Nancy Duarte

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje....czytaj dalej

Okładka - Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?
Tobiasz Maliński

Celem tej książki jest wyposażenie Cię w wiedzę oraz przytoczenie przykładów doświadczeń z życia wziętych, które sprawią, że zaczniesz tak inwestować pieniądze, aby przynosiły korzyści Tobie, a nie innym...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy