Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Social media to ściema
Social media to ściema
B.J. Mendelson

Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych - czytaj i płacz! "New York Journal of Books" Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy... Social media to wielka marketingowa...czytaj dalej

Okładka - Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
Chris Brogan, Julien Smith

To NIE jest książka o mediach społecznościowych! Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć...czytaj dalej

Okładka - W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy
Mark Douglas

Myśl jak inwestor Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po...czytaj dalej

Okładka - Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs
Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs
Greg Smith

Najważniejszy dla nas jest zawsze interes klienta! Te słowa Greg Smith wielokrotnie słyszał od swoich przełożonych w czasie dwunastoletniej, świetnie rozwijającej się kariery w banku inwestycyjnym Goldman...czytaj dalej

Okładka - Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Dave Lakhani

Zyski z kryzysu Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła...czytaj dalej

Okładka - Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym
Anna M. Łabuz

Nieustanna gra w argumenty Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz...czytaj dalej

Okładka - Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane
Adam Zaremba

Giełda od A jak „akcja” do Z jak „zysk” Ta książka to skarbnica podstawowych informacji o polskiej giełdzie. Podstawowych, czyli takich, które powinien koniecznie poznać początkujący...czytaj dalej

Okładka - PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Marcin Pietraszek

Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy