Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Ocena: 0 (0 głosów)

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:

Czy Twój pomysł rzuca się w oczy? Do ilu ludzi możesz dotrzeć? Jak często kontaktujesz się z tymi osobami? Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony? Czy ludzie Ci wierzą? Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?

 

 

Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.

Informacje dodatkowe o Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2014-03-28
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324674138
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? - opinie o książce

Inne książki autora
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Chris Brogan, Julien Smith0
Okładka ksiązki - Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy