Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Czas reformatorów
Czas reformatorów
William C.Taylor, Polly Labarre

NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM.Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie...czytaj dalej

Okładka - Złam kod milionerów
Złam kod milionerów
Mark Victor Hansen, Robert G. Allen

Dlaczego jedni ludzie ledwie wiążą koniec z końcem, a inni opływają w dostatki? Czy tym drugim pisane jest lepsze życie?. A gdybyś mógł zdobyć fortunę, nie tracąc niczego, co jest ci drogie - twoich wartości...czytaj dalej

Okładka - MARKETING SZEPTANY
MARKETING SZEPTANY
Mark Hughes

Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie....czytaj dalej

Okładka - Od żołędzia do dębu - czyli jak poznać i rozwinąć wrodzone predyspozycje
Od żołędzia do dębu - czyli jak poznać i rozwinąć wrodzone predyspozycje
Jim Cathart

Od żołędzia do dębu - efekt ponaddwudziestoletniej pracy badawczej w zakresie funkcjonowania człowieka - zawiera pełne przesłanie Jima Cathcarta. Podobnie jak ogromny dąb wyrasta z małego żołędzia, tak i człowiek...czytaj dalej

Okładka - OSIĄGNĄĆ  DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY
OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY
Howard Stevens, Theodore Kinni

Siedem lekcji doskonałości w sprzedażyZ tej książki dowiesz się, jak:- sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji - zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać...czytaj dalej

Okładka - Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał
Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał
Herb Greenberg, Patrick Sweeney

CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU?Czy to kwestia wyższego poziomu energii? Szczęścia? Zapału? Wizji? Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka...czytaj dalej

Okładka - Marketing Robin Hooda
Marketing Robin Hooda
Katya Andersen

Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która...czytaj dalej

Okładka - Strategia konkurencji
Strategia konkurencji
Michael E. Porter

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Ostatnie zadanie
Grzegorz Kozera ;
Ostatnie zadanie
Smak zatracenia
Luna Zara Ray
 Smak zatracenia
Biuro Ludzi Zagubionych
Zuzanna Gajewska
Biuro Ludzi Zagubionych
Silesius
Henryk Waniek ;
Silesius
Szafirowy płomień
Ilona Andrews ;
Szafirowy płomień
Śladami Amber
Christine Leunens
Śladami Amber
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy