Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - WŁADZA, WPŁYW I PERSWAZJA
WŁADZA, WPŁYW I PERSWAZJA
Kathleen K. Reardon

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania...czytaj dalej

Okładka - STRATEGIA
STRATEGIA
David J. Collis

Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie ? na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane...czytaj dalej

Okładka - To jedno co powinieneś wiedzieć
To jedno co powinieneś wiedzieć
Marcus Buckingham

Po sukcesie przełomowych bestsellerów Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham oferuje zupełnie nowy sposób zrozumienia sztuki odnoszenia sukcesów. W najnowszej...czytaj dalej

Okładka - Realizacja
Realizacja
Bossidy Larry Charan Ram

Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym ....czytaj dalej

Okładka - Trzy głębokie oddechy
Trzy głębokie oddechy
Thomas Crum

PRZEKSZTAŁĆ SWÓJ STRES W POZYTYWNĄ ENERGIĘCzy życie cię stresuje, niepokoi, daje poczucie, że jesteś w nieustannym konflikcie? Trzy głębokie oddechy pomogą ci odzyskać spokój w środku chaosu i zmienić cały...czytaj dalej

Okładka - Sztuka możliwości
Sztuka możliwości
Rosamund Stone Zander

Sztuka możliwości przedstawia zestaw awangardowych praktyk kreatywności we wszystkich obszarach aktywności ludzkiej. Książka przesycona energią dynamicznego partnerstwa autorów łączy niezwykły talent Bena -...czytaj dalej

Okładka - Ty spółka akcyjna sztuka autopromocji
Ty spółka akcyjna sztuka autopromocji
Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith

Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie
Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy