Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania...czytaj dalej
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie ? na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane...czytaj dalej
Po sukcesie przełomowych bestsellerów Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham oferuje zupełnie nowy sposób zrozumienia sztuki odnoszenia sukcesów. W najnowszej...czytaj dalej
Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym ....czytaj dalej
PRZEKSZTAŁĆ SWÓJ STRES W POZYTYWNĄ ENERGIĘCzy życie cię stresuje, niepokoi, daje poczucie, że jesteś w nieustannym konflikcie? Trzy głębokie oddechy pomogą ci odzyskać spokój w środku chaosu i zmienić cały...czytaj dalej
Sztuka możliwości przedstawia zestaw awangardowych praktyk kreatywności we wszystkich obszarach aktywności ludzkiej. Książka przesycona energią dynamicznego partnerstwa autorów łączy niezwykły talent Bena -...czytaj dalej
Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego...czytaj dalej
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest...czytaj dalej