MARKETING SZEPTANY

Ocena: 0 (0 głosów)
Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany ? sztuka reklamy bez reklamy.Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn ?Time? nazwał to ?jednym z największych podbojów opinii publicznej? w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły ? stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.O AUTORZEMark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.

Informacje dodatkowe o MARKETING SZEPTANY:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788361040040
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę MARKETING SZEPTANY

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

MARKETING SZEPTANY - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać...

Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy