OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY

Ocena: 0 (0 głosów)
Siedem lekcji doskonałości w sprzedażyZ tej książki dowiesz się, jak:- sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji - zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy - przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy ?nie zasługują na lojalność klientów? i ?nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami?. Dlatego ta książka jest ci potrzebna ? ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów. Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?O AUTORACHHoward Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group ? czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach ? między innymi w ?Business 2.0?, ?Selling Power? i ?Across the Board?.Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.? Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation

Informacje dodatkowe o OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788361040088
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy