Dlaczego dinozaury w "Parku Jurajskim" wyglądają tak łudząco prawdziwie, podczas gdy animacje, które wykonujemy sami, często są bezbarwne i komputerowo sterylne? Czy to dlatego, że tam w Hollywood mają lepszy...czytaj dalej
Książka zawiera dokładne wyjaśnienia głównych cech oraz zawiłości programowania w systemach Windows 98 i NT. Dzięki niej czytelnik dowie się w jaki sposób: Pisać 32-bitowe aplikacje przeznaczone dla systemu...czytaj dalej
Ataki na witryny rządowe, włamania do serwerów dostarczycieli usług internetowych, oszustwa związane z operacjami finansowymi realizowanymi za pomocą elektronicznych kart kredytowych, naruszenia prywatności...czytaj dalej
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą...czytaj dalej
Książka traktuje o zasadach pisania programów, których składniki wykonują się na wielu komputerach, komunikują się ze sobą i wspólnie realizują zadania, które nie kwalifikują się do wykonania na jednym komputerze...czytaj dalej
Pragniesz szybko poznać Directora, a przerażają Cię grube, opasłe tomiska zalegające księgarskie półki? Chcesz, aby Twoja praca od razu przebiegała sprawnie i wydajnie, bez spędzania nad obszernymi opisami...czytaj dalej
Książka "Wstęp do programowania" jest przeznaczona do nauki podstaw programowania w zakresie algorytmizacji problemów oraz zapisu algorytmów w algorytmicznym języku programowania, na przykładach w języku...czytaj dalej
Niniejsza pozycja jest przeznaczona dla doświadczonych użytkowników systemu Windows. Zawiera bardzo szczegółowe i przydatne informacje o systemie, przedstawione w łatwy i zrozumiały sposób. W książce zostały...czytaj dalej