Dzięki Direct3D możesz tworzyć nowoczesne gry, symulacje czy programy multimedialne. Jest on podstawowym standardem programowania grafiki trójwymiarowej w systemach operacyjnych zgodnych z Windows. Akceleracja...czytaj dalej
"Projektowanie baz danych XML. Vademecum profesjonalisty" -- to obszerny podręcznik do nauki baz danych XML, wykorzystywanych w Internecie oraz baz stanowiących część większych systemów. Jeśli dysponujesz...czytaj dalej
Chcesz czegoś więcej niż być tylko biernym odbiorcą treści dostępnych w Internecie? Nic trudnego. Potrzebne Ci będą: komputer podłączony stałym łączem do sieci, publiczny adres IP i ta książka. Stworzenie...czytaj dalej
Teoria i praktyka prowadzenia projektów programistycznych Naucz się zasad programowania ekstremalnego i zastosuj je w praktyce Od konceptualizacji do przekazania działającego systemu -- poznaj najlepsze...czytaj dalej
Drugie wydanie "TCP/IP. Księga eksperta" to kompletne źródło wiedzy o TCP/IP i protokołach pokrewnych. Książka opisuje techniczne podstawy funkcjonowania Internetu, często ukryte przed zwykłymi użytkownikami...czytaj dalej
Jeśli zajmujesz się lub zamierzasz się zająć programowaniem gier komputerowych, nie odkładaj tej książki na półkę. Znajdziesz w niej siedemdziesiąt rozwiązań rozmaitych problemów, przed którymi staje programista...czytaj dalej
InDesign 2.0 to odpowiedź firmy Adobe na program QuarkXPress -- potężną, profesjonalną aplikację DTP. Dzięki ogromnym możliwościom nowa wersja InDesign może ubiegać się o prymat wśród programów do składu. Książka...czytaj dalej
W czasach, gdy coraz więcej cennych informacji przechowywanych jest na dyskach komputerów, utrata danych może się okazać prawdziwą katastrofą. Nowy komputer możemy kupić, oprogramowanie możemy ponownie zainstalować...czytaj dalej