Podstawowym celem książki "Po prostu Outlook 2000 PL. Zarządzanie czasem" jest prezentacja metod wspomagających organizację Twojego czasu. Mając do dyspozycji Outlooka 2000 i tę książkę, dowiesz się jak uporządkować swoją pracę, jak szybciej uzyskiwać żądane rezultaty i jak być bardziej produktywnym i efektywnym. Jeśli wykorzystasz zawarte w niej wskazówki, okaże się, że masz więcej wolnego czasu, niż podejrzewałeś. Musisz tylko umieć go odnaleźć.
W książce znajdziesz dokładnie opisane następujące zagadnienia: Instalację i konfigurację Outlooka, a także dopasowanie go do swoich potrzeb. Kalendarz Outlooka, dzięki któremu nie zapomnisz już o żadnym ważnym terminie Zarządzanie zadaniami pozwalające efektywnie kontrolować czas poświęcony na ich realizację Tworzenie i edycję notatek stanowiących uzupełnienie Kalendarza Dziennik pozwalający na tworzenie dokumentacji wykonywanej pracy Zapisywanie danych osobowych w Kontaktach -- wszystkie informacje na temat swoich klientów i współpracowników możesz przechowywać w wygodnej formie Gubisz się w natłoku zadań? Jesteś wiecznie zajęty? Nie masz wolnego czasu? Poszukaj jego rezerw. Pomoże Ci w tym ta książka.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-01-27
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 240
Windows XP to najpopularniejszy obecnie system operacyjny. Mimo stosunkowo krótkiej obecności na rynku doczekał się już kilku nowych wersji i sporej ilości...
Strony i serwisy WWW to dziś jedno z podstawowych źródeł informacji. W Internecie możemy znaleźć najnowsze wiadomości, przewodniki po krajach i miastach...
Chcę przeczytać,