„Masz tylko jedną szansę, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie.” To stwierdzenie spędza sen z powiek wielu nieśmiałym i sprawia, że w relacjach towarzyskich i zawodowych najczęściej odczuwają paraliżujący...czytaj dalej
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania "strategiczną kartę wyników" zastosować z sukcesem we współczesnych korporacjach...czytaj dalej
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują,...czytaj dalej
W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób...czytaj dalej
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej...czytaj dalej
Mała dziewczynka, jak każde dziecko, szuka przyjaciela. Chciałaby zaprzyjaźnić się z miłym puchatym misiem koala, ale przypadkiem spotyka kogoś zupełnie innego – krokodyla o smutnych oczach. Zostaje jego...czytaj dalej
Na terenie jednej z gdańskich pływalni znalezione zostają zwłoki mężczyzny. Jego twarz pozbawiona jest gałek ocznych, a za lewym uchem zmarły ma charakterystyczny tatuaż. Nadkomisarz Maciej Szwerman i młodszy...czytaj dalej
Książka - napisana przez znakomity zespół, który od dawna zajmuje się dziećmi z ADHD i prowadzi właściwie jedyną specjalistyczną poradnię w Polsce - dostarcza uporządkowanej wiedzy na temat zespołu...czytaj dalej