Książki - nowości - Poradniki

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

23 PAŹDZIERNIKA 2019
Rodzeństwo. Jak wspierać relacje swoich dzieci?
Małgorzata Stańczyk Wydawnictwo: Mamania

Im więcej dzieci w rodzinie, tym więcej radości, ale i hałasu, skomplikowanych sytuacji oraz wyzwań. Jak poukładać relacje, aby każdy czuł się ważny i potrzebny? Co wspiera więzi między dziećmi, a co je narusza... czytaj dalej

20 PAŹDZIERNIKA 2019
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym
Teresa Bal-Woźniak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje... czytaj dalej

18 PAŹDZIERNIKA 2019
Chihuahua powrót do techichi
Marta Paszkiewicz; Wydawnictwo: Wydawnictwo Psychoskok

„Chihuahua powrót do techichi” to próba rozwiązania genezy pochodzenia najmniejszych psów na świecie, która owiana jest wieloma tajemnicami. Za protoplastów chihuahua... czytaj dalej

Psia moda
Marta Paszkiewicz; Wydawnictwo: Wydawnictwo Psychoskok

„Skoro odebraliśmy psom ich dzikość, to chociaż niech noszą się z klasą”.Pierwsza książka w Polsce, która podejmuje tak kontrowersyjny temat, jak moda dla psów. „Psia moda”... czytaj dalej

Perswazyjny poker. Talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji
Grzegorz Załuski Wydawnictwo: MT Biznes

To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart... czytaj dalej

IQ Wzrostu. 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego
Tiffani Bova Wydawnictwo: MT Biznes

Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby... czytaj dalej

16 PAŹDZIERNIKA 2019
Wykorzystuję, nie marnuję. 52 wyzwania zero waste
Sylwia Majcher Wydawnictwo: Buchmann

Zmiana codziennych nawyków może być prosta i przyjemna! Rozpocznij pozytywne dla siebie i środowiska zmiany w swoim życiu z EKOplanerem! Znajdziesz w nim cotygodniowe ekowyzwania na cały rok, dzięki... czytaj dalej

Eureka!. 60 sposobów: na dobre pomysły
Kevin Duncan Wydawnictwo: Zwierciadło

Bądź twórczy, rzucaj pomysłami i realizuj je z nami! Wystarczy jeden dobry projekt, aby odnieść sukces. Z poradnika krok po kroku dowiesz się: jak wpaść na nowy pomysł, jak go dobrze opisać za... czytaj dalej

Miłośnicy czterech kółek. Jak mądrze użytkować swoje auto i nie dać się oszukać
Michał Jesionowski Wydawnictwo: Znak

Masz już samochód. Uwielbiasz jazdę swoimi czterema kółkami i chcesz dowiedzieć się o nim jak najwięcej, ale trudno Ci odróżnić mity od prawdy? Jeśli tak, to przekonaj się, jak Michał... czytaj dalej

Influencer marketing od A do Z
Katarzyna Biegun Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako... czytaj dalej