Książki - nowości - Pedagogika

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209802 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Poczucie własnej skuteczności ucznia
Zimmerman Barry Bonner Sebastian Kovach Robert Wydawnictwo: GWP

Jak nauczyć dzieci samodzielnego uczenia się? Jak pobudzić je do myślenia i poczucia odpowiedzialności za własne postępowanie? Jak sprawić, by zaczęły wykorzystywać techniki samodoskonalenia? Na wszystkie te... czytaj dalej

Pedagogia 1 /15/ 2005
Bagrowicz Jerzy (red.) Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Edukacja religijna to proces, który obejmuje integralne wychowanie człowieka, a więc nie tylko w wymiarze życia religijnego, ale także życia moralnego, społecznego. Jest wychowaniem do twórczej, aktywnej obecności... czytaj dalej

Najważniejsze lata czyli jak rozumieć rysunk małych dzieci
Kalbarczyk Anna Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls

Wydanie 2007 format B5 stron 96 oprawa miękka, klejona Rozwój osobowości dziecka w wieku od 2 do 6 lat na podstawie jego rysunków . Jak rozumieć rysunki małych dzieci w wieku od 2 do 6 lat? Są one dziecięcą... czytaj dalej

Przywództwo w szkole
Michalak Joanna (red.) Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls

Książka pozwoli Czytelnikowi uzyskać odpowiedzi na następujące pytania: Co jest istotą przywództwa? Czym różni się lider od zwykłego szefa? Jakie cechy charakteru, predyspozycje i umiejętności powinien mieć... czytaj dalej

Wychowanie a manipulacja
Alina Wróbel Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls

Prezentowana książka wpisuje się w refleksję nad teoretycznymi podstawami współczesnej pedagogiki. Autorka stara się udzielić odpowiedzi na pytania o istotę wychowania, jego związek z praktyką pedagogiczną... czytaj dalej

Paedagogia Christiana 1 (11)/2003
Bagrowicz Jerzy (red.) Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Celem wychowania jest m. in. kształtowanie dojrzałej osobowości, a więc troska o człowieka. Służy więc ono rozwojowi człowieka. Odwołując się do słów Jana Pawła II wypowiedzianych w siedzibie UNESCO w Paryżu... czytaj dalej

Przewodnik metodyczny dla nauczycieli techniki-informatyki kl 4 szkoła podstawowa
Furmanek Waldemar, Walat Wojciech Wydawnictwo: FOSZE

Charakterystyka współczesnej edukacji ogólnotechnicznej i informatycznejPlanowanie pracy dydaktycznej przez nauczycieli techniki-informatyki w klasie 4 szkoły podstawowejPrzykłady rozwiązań metodycznych dla... czytaj dalej

Świat wychowania przez sztuki piękne w polskiej szkole
Stojak Grażyna Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls

Niniejsza praca powstała jako efekt doświadczeń w kształceniu oraz wychowaniu dzieci, młodzieży i dorosłych, którym czynnie zajmowałam się od 1986 roku, poprzez przybliżenie sztuk pięknych - w celu ich zrozumienia... czytaj dalej

Absolwent pedagogiki dziś
Kozdrowicz Ewa, Przecławska Anna (red.) Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie

Model absolwenta pedagogiki społecznej powinien być wspólnie wypracowany przez teorię pedagogiczną (reprezentujące ją uczelnie) i instytucje praktyki społecznej (edukacyjne, opiekuńcze, oświatowe). Przy czym... czytaj dalej

Polskie badania nad myślą pedagogiczną w latach 1900-1939
Sztobryn Sławomir, Świtka Małgorzata Wydawnictwo: GWP

Praca obejmuje polskie badania nad myślą pedagogiczną realizowane w latach 1900-1939. Przyjęte cele badawcze: krytyczno-syntetyczne i historyczno-hermeneutyczne opracowanie źródeł czasopiśmiennych zastosowanie... czytaj dalej