Książki - nowości

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 208471 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

01 STYCZNIA 2010
Strategie Uczenia Się
Aneta Pluta Wydawnictwo: inne

W dzisiejszych czasach, kiedy wymaga się od pracowników i studentów znajomości kilku języków obcych, trening strategii uczenia się wydaje się nieunikniony. Opanowanie określonej strategii... czytaj dalej

Mit ludożercy. Antropologia i antropofagia
Arens William Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego Tom 0 cyklu: Communicare - historia i kultura

To jedna z najbardziej oryginalnych prac w amerykańskiej antropologii społecznej drugiej połowy XX wieku. Dzieło zaczepne i całkowicie osobne, chociaż wywody Arensa można by usytuować w nurcie krytyki kolonializmu... czytaj dalej

Herosi i filozofia: Książka, która ocali ten świat
David K. Johnson, William Irwin Wydawnictwo: Helion

Jak do tego doszło? Dlaczego odczuwamy potrzebę wyjaśniania tajemnic życia, skoro nie umiemy odpowiedzieć na proste pytania? Skąd się tu wzięliśmy? Czym jest dusza? Dlaczego mamy sny? Może lepiej w ogóle... czytaj dalej

Bieszczady z nieba: Piękniejsze od gór są tylko góry...
Hubert Adamczyk, Marcin Pojałowski Wydawnictwo: Ruthenus

(...) Bieszczady wyzwalają w człowieku niemal równie silne emocje jak najpiękniejsze dziewczyny. Kochamy je od pierwszego wejrzenia. Na pozór łagodne prowadzą nas swoimi szlakami bliżej nieba, ale nie po to... czytaj dalej

Narty poradnik 2010
Lesiewski Andrzej, Lesiewski Janusz Wydawnictwo: Pascal

Książka ta jest kompendium wiedzy o narciarstwie - przybliża historię tego sportu, omawia najważniejsze zasady bezpieczeństwa w górach, zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek dotyczących... czytaj dalej

Biegaj z nami
Katarzyna Staszak, Wojciech Staszewski, Magdalena Żakowska Wydawnictwo: Agora

Ci, którzy dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z bieganiem, dowiedzą się, dlaczego warto biegać i od czego trzeba zacząć. Bardziej zaawansowani zaś - od czego zacząć przygotowania do maratonu. Autorzy... czytaj dalej

Operacja Barbarossa: Niemiecka inwazja na Związek Radziecki, 1941
Christopher Ailsby Wydawnictwo: Buchmann

22 czerwca 1941 roku rozpoczęła się realizacja planu "Barbarossa". Tego właśnie dnia miały swój początek najbardziej krwawe walki w historii wojen. Autor powołuje się na liczne relacje pisemne, pamiętniki,... czytaj dalej

Człowiek i jego środowisko
Zimbardo Philip G., Johnson Robert L., McCann Vivian Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Tom 5 cyklu: Psychologia: Kluczowe koncepcje

Książka prezentuje psychologię społeczną oraz zagadnienia związane ze stresem, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Czytelnik dowiaduje się, w jaki sposób interakcje między ludźmi wpływają na ich myśli,... czytaj dalej

Psychologia osobowości
Zimbardo Philip G., Johnson Robert L., McCann Vivian Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Tom 4 cyklu: Psychologia: Kluczowe koncepcje

Psychologia osobowości to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowości, zaburzeń psychicznych i ich terapii. Autorzy, przedstawiając kilka teoretycznych ujęć osobowości... czytaj dalej

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu... czytaj dalej