Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Ocena: 0 (0 głosów)

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.

I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę.

We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie- dochodzeniu reklamacji.

,,Zakupy w przedsiębiorstwie" to praktyczny poradnik dla kupujących:

- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?

- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem

i wartościowym partnerem biznesowym?

Informacje dodatkowe o Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2016-09-23
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788375616156
Liczba stron: 220

więcej

Kup książkę Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami - opinie o książce

Inne książki autora
Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od...

Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy