Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Ocena: 0 (0 głosów)

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.

I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę.

We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie- dochodzeniu reklamacji.

,,Zakupy w przedsiębiorstwie" to praktyczny poradnik dla kupujących:

- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?

- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem

i wartościowym partnerem biznesowym?

Informacje dodatkowe o Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2016-09-23
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788375616156
Liczba stron: 220

więcej

Kup książkę Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami - opinie o książce

Inne książki autora
Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od...

Eksport w przedsiębiorstwie . Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Eksport w przedsiębiorstwie . Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej

Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy