Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, ustrzec się przed ,,pułapkami" wynikającymi z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystępny i uporządkowany.
Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2014-10-03
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 180
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor...
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu...
Chcę przeczytać,