Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach oraz miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.

Informacje dodatkowe o Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: b.d
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 83-24-00730-X
Liczba stron: 200

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy