Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach oraz miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.

Informacje dodatkowe o Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: b.d
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 83-24-00730-X
Liczba stron: 200

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy