Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę

Ocena: 0 (0 głosów)

Autorzy przedstawiają wiele metod i ćwiczeń, które pomogą czytelnikowi opracować i zastosować własny plan strategiczny, dzięki któremu szybko osiągnie on każdy postawiony sobie cel. Z książki można dowiedzieć się niezwykle dużo na temat: Samego siebie - określić swoje wartości, wizję, misję, nadrzędne dążenia i dowiedzieć się, jaka wiedza, umiejętności, nawyki oraz działania są potrzebne, aby móc się doskonalić. Swojej branży - zbadać swoją konkurencję, poznać klientów, dowiedzieć się, jak wykorzystywać swoje mocne strony i usuwać przeszkody na drodze do sukcesu. Własnej wydajności - nauczyć się wyciągać korzyści z przekazywania pewnych zadań innym i poznać siedem sposobów zwiększania własnej produktywności. Swojego biznesu - dowiedzieć się, jak nie tylko spełniać lub przekraczać oczekiwania klientów, ale i zachwycać ich i oczarowywać; opracować skuteczny plan marketingowy oraz wyrobić sobie osobistą markę, poznać siedem sposobów zwiększania dochodów i osiągnąć maksymalne zyski.

Informacje dodatkowe o Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę:

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2006-08-16
Kategoria: Poradniki
ISBN: 83-7319-880-6
Liczba stron: 120

więcej

Kup książkę Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę - opinie o książce

Inne książki autora
Brian Tracy i Doskonałe zarządzanie czasem
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Brian Tracy i Doskonałe zarządzanie czasem

"Mistrzowskie wykonanie czegoś, czego w ogóle nie trzeba było wykonać, jest ni mniej, ni więcej, tylko marnotrawstwem czasu" Najwyższy czas zostać...

Strategia biznesowa
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Strategia biznesowa

Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy