Autorzy przedstawiają wiele metod i ćwiczeń, które pomogą czytelnikowi opracować i zastosować własny plan strategiczny, dzięki któremu szybko osiągnie on każdy postawiony sobie cel. Z książki można dowiedzieć się niezwykle dużo na temat: Samego siebie - określić swoje wartości, wizję, misję, nadrzędne dążenia i dowiedzieć się, jaka wiedza, umiejętności, nawyki oraz działania są potrzebne, aby móc się doskonalić. Swojej branży - zbadać swoją konkurencję, poznać klientów, dowiedzieć się, jak wykorzystywać swoje mocne strony i usuwać przeszkody na drodze do sukcesu. Własnej wydajności - nauczyć się wyciągać korzyści z przekazywania pewnych zadań innym i poznać siedem sposobów zwiększania własnej produktywności. Swojego biznesu - dowiedzieć się, jak nie tylko spełniać lub przekraczać oczekiwania klientów, ale i zachwycać ich i oczarowywać; opracować skuteczny plan marketingowy oraz wyrobić sobie osobistą markę, poznać siedem sposobów zwiększania dochodów i osiągnąć maksymalne zyski.
Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2006-08-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 120
Cała wiedza biznesowa świata nie jest warta grosza, jeśli nie daje rezultatów. Mody w zarządzaniu i tajemnicze słowa pojawiają się i znikają, istnieje...
Co zrobić, żeby trafiać w dziesiątkę? Jak zwiększyć swoją siłę osiągania tego, czego pragniemy? Niektórym nabycie wiedzy, jak to robić, zajmuje...
Chcę przeczytać,