Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy - perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu, umiejętności szybkiego myślenia, kontrolowania przebiegu rozmowy, przekonywania słuchaczy i takiego uwarunkowania umysłu, by pod presją myśleć szybciej.
Dzięki szczeremu, pełnemu humoru stylowi, książkę Ścieżka perswazji czyta się z prawdziwą przyjemnością, jakby to sam Rob do nas mówił. Ten łatwy przewodnik, skonstruowany na zasadzie "problem-proces-ćwiczenia", uczy systemu, który pozwala wkroczyć "na zimno" w każdą sytuację i nawiązać relacje w oparciu o zaufanie i pewność; zastosować powtarzalne, przewidywalne techniki opracowane przez Roba, mające na celu przekonanie klientów lub słuchaczy; uczy także, jak radzić sobie, gdy doszło do konfrontacji i jak ją zażegnać.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2007 (data przybliżona)
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 248
Zostań profesjonalnym szkoleniowcem * Poznaj charaktery uczestników warsztatów * Utrzymaj zainteresowanie słuchających * Naucz się zadawać pytania...
Chcę przeczytać,