Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie: * znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie; * znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy; * tworzenie sieci kontaktów; * tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego; * dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji; * skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami; * maksymalizowanie zysków, a nie przychodów; * korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.

Informacje dodatkowe o Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0077-9
Liczba stron: 520

więcej

Kup książkę Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson0
Okładka ksiązki - Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy