Reklama i PR na rozdrożu?

Ocena: 0 (0 głosów)
Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesując

Informacje dodatkowe o Reklama i PR na rozdrożu?:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-61053-09-5
Liczba stron: 174

więcej

Kup książkę Reklama i PR na rozdrożu?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama i PR na rozdrożu? - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce...

Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy