Reklama i PR na rozdrożu?

Ocena: 0 (0 głosów)
Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesując

Informacje dodatkowe o Reklama i PR na rozdrożu?:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-61053-09-5
Liczba stron: 174

więcej

Kup książkę Reklama i PR na rozdrożu?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama i PR na rozdrożu? - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje...

Zarządzanie i planowanie marketingowe
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Zarządzanie i planowanie marketingowe

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
A kiedy nadejdzie dzień
Ewelina Maria Mantycka
A kiedy nadejdzie dzień
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy