Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Ocena: 0 (0 głosów)
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy pro

Informacje dodatkowe o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9-78837-601-890-4
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama i PR na rozdrożu?
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Reklama i PR na rozdrożu?

Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże...

Zarządzanie i planowanie marketingowe
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Zarządzanie i planowanie marketingowe

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy