Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Ocena: 0 (0 głosów)
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy pro

Informacje dodatkowe o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9-78837-601-890-4
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - opinie o książce

Inne książki autora
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Zarządzanie i planowanie marketingowe

Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie...

Reklama i PR na rozdrożu?
Henryk Mruk0
Okładka ksiązki - Reklama i PR na rozdrożu?

Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy