Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Ocena: 0 (0 głosów)
Branding a new identity is a daunting challenge, but redesigning identity is even more difficult. The designer must reveal the client company's new inner self in a way that underscores both the benefits of, and the need for, change. This volume analyses 25 successful graphic redesign projects created by leading designers from around the world. Through examples ranging from Coca Cola to Hong Kong Travel, readers learn how the best identity programs help companies modernize, reposition, manage change, promote growth and start over.

Informacje dodatkowe o Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-56496-908-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success - opinie o książce

Inne książki autora
Little Book of Big Packaging Ideas
C. Fishel0
Okładka ksiązki - Little Book of Big Packaging Ideas

The packaging industry becomes more competitive every day, and creating a new package that is innovative, adds value and makes a connection with the consumer...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy