Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Ocena: 0 (0 głosów)
Branding a new identity is a daunting challenge, but redesigning identity is even more difficult. The designer must reveal the client company's new inner self in a way that underscores both the benefits of, and the need for, change. This volume analyses 25 successful graphic redesign projects created by leading designers from around the world. Through examples ranging from Coca Cola to Hong Kong Travel, readers learn how the best identity programs help companies modernize, reposition, manage change, promote growth and start over.

Informacje dodatkowe o Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-56496-908-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success - opinie o książce

Inne książki autora
Little Book of Big Packaging Ideas
C. Fishel0
Okładka ksiązki - Little Book of Big Packaging Ideas

The packaging industry becomes more competitive every day, and creating a new package that is innovative, adds value and makes a connection with the consumer...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy