Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Ocena: 0 (0 głosów)
Branding a new identity is a daunting challenge, but redesigning identity is even more difficult. The designer must reveal the client company's new inner self in a way that underscores both the benefits of, and the need for, change. This volume analyses 25 successful graphic redesign projects created by leading designers from around the world. Through examples ranging from Coca Cola to Hong Kong Travel, readers learn how the best identity programs help companies modernize, reposition, manage change, promote growth and start over.

Informacje dodatkowe o Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-56496-908-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success - opinie o książce

Inne książki autora
Little Book of Big Packaging Ideas
C. Fishel0
Okładka ksiązki - Little Book of Big Packaging Ideas

The packaging industry becomes more competitive every day, and creating a new package that is innovative, adds value and makes a connection with the consumer...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Kroniki Czasu Ziemi
Andrzej Góral
Kroniki Czasu Ziemi
Niewolnica elfów
Justyna Komuda ;
Niewolnica elfów
Gorath. Uderz pierwszy
Janusz Stankiewicz
Gorath. Uderz pierwszy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy