Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Ocena: 0 (0 głosów)
Branding a new identity is a daunting challenge, but redesigning identity is even more difficult. The designer must reveal the client company's new inner self in a way that underscores both the benefits of, and the need for, change. This volume analyses 25 successful graphic redesign projects created by leading designers from around the world. Through examples ranging from Coca Cola to Hong Kong Travel, readers learn how the best identity programs help companies modernize, reposition, manage change, promote growth and start over.

Informacje dodatkowe o Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-56496-908-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success - opinie o książce

Inne książki autora
Little Book of Big Packaging Ideas
C. Fishel0
Okładka ksiązki - Little Book of Big Packaging Ideas

The packaging industry becomes more competitive every day, and creating a new package that is innovative, adds value and makes a connection with the consumer...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy