Little Book of Big Packaging Ideas

Ocena: 0 (0 głosów)
The packaging industry becomes more competitive every day, and creating a new package that is innovative, adds value and makes a connection with the consumer is a challenge often met with limited success. What makes a package successful? How do designers find the inspiration and execute the designs that really work? This compendium of package design answers all that and more. The content covers inspiration, process, design research, working with clients, planning and execution of some of the most effective packages on the market today. Insight from top packaging designers worldwide is provided on pages that are packed with images of great designs. Unlike most packaging books, this volume is crammed full of content in a compact, portable and easy-to-use format.

Informacje dodatkowe o Little Book of Big Packaging Ideas:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-59253-353-4
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Little Book of Big Packaging Ideas

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Little Book of Big Packaging Ideas - opinie o książce

Inne książki autora
Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success
C. Fishel0
Okładka ksiązki - Redesigning Identity Graphic Design Strategies for Success

Branding a new identity is a daunting challenge, but redesigning identity is even more difficult. The designer must reveal the client company's new inner...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy