Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa.Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach.* Strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne* Sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców* Nawiązywanie kontaktów z mediami, lobbing parlamentarny* Metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne* Tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku* Działania międzynarodowe i praca w sieci (networking)* Perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w PolsceKsiążka jest przeznaczona dla pracowników działu marketingu, kadry zarządzającej, studentów szkół biznesu.
Informacje dodatkowe o Public relations:
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
83-89355-00-0
Liczba stron: 210
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,