Public relations

Ocena: 0 (0 głosów)
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną – to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa.Książka profesora Sama Blacka jest podręcznikiem oferującym profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations – od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków (przykłady programów public relations), po szczegółowy instruktaż dotyczący technik odpowiednich w określonych sytuacjach.* Strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne* Sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców* Nawiązywanie kontaktów z mediami, lobbing parlamentarny* Metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne* Tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku* Działania międzynarodowe i praca w sieci (networking)* Perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w PolsceKsiążka jest przeznaczona dla pracowników działu marketingu, kadry zarządzającej, studentów szkół biznesu.

Informacje dodatkowe o Public relations:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-89355-00-0
Liczba stron: 210

więcej

Kup książkę Public relations

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Public relations - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy