Przestrzeń edukacyjna. dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Chcąc zmienić szkoły, system oświatowy, analizuje się wieloaspektowo te czynniki, które są widoczne i których wpływ przyjęło się rozumieć. Jednak właśnie dlatego, że wydają się one oczywiste, nie można ich uznawać za naturalny stan rzeczy. Nie można nie doceniać upływającego czasu, nowych wydarzeń i nowych potrzeb zbiorowych i jednostkowych. Takie stanowisko przyjęli autorzy zbioru, wskazując, że przestrzeń edukacyjna szkoły nasycana jest wciąż nowymi treściami. […] Dobór tekstów pokazuje różne obszary zmian wewnątrz szkoły i obszary zmian, w których szkoła musi się odnaleźć. […] Przedstawione w tym zbiorze propozycje […] sygnalizują zmiany, pokazują ich kontekst i znaczenie w szerzej ujętym procesie edukacyjnym. Są warte uwagi, w ich świetle bowiem widać kierunek zmian i można dostrzec bariery w ich drogach realizacji. Prof. dr hab. Krystyna Ferenz fragment Słowa wstępnego

Informacje dodatkowe o Przestrzeń edukacyjna. dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne:

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: 2010-05-06
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 978-83-7308-956-3
Liczba stron: 246

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Przestrzeń edukacyjna. dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przestrzeń edukacyjna. dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy