Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Ocena: 0 (0 głosów)

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW

WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH

W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.

Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.

Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.

***

Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym ,,Predictive Analytics Times". Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.

***

,,Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych".

Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com

,,Ekscytująca i wciągająca - czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata".

Marianna Dizik, statystyk, Google

,,Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę - objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian".

John Francis, starszy analityk danych, Nike

Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę".

Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing

,,Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych - i ja się z nim zgadzam".

Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!

Informacje dodatkowe o Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-10-27
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788380872585
Liczba stron: 410
Tytuł oryginału: Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die

więcej

Kup książkę Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Prognozuj kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy