Pozycjonowanie produktu

Ocena: 0 (0 głosów)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: *definiowanie pozycjonowania cel, efekty i kryteria pozycjonowania, * rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, * proces i strategię pozycjonowania, * pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.

Informacje dodatkowe o Pozycjonowanie produktu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-208-1738-6
Liczba stron: 167

więcej

Kup książkę Pozycjonowanie produktu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Pozycjonowanie produktu - opinie o książce

Inne książki autora
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania
Jacek Pogorzelski0
Okładka ksiązki - Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Nigdy się nie poddawaj! Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel Zdobądź umiejętności niezbędne...

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Jacek Pogorzelski0
Okładka ksiązki - (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy