Pozycjonowanie produktu

Ocena: 0 (0 głosów)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: *definiowanie pozycjonowania cel, efekty i kryteria pozycjonowania, * rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, * proces i strategię pozycjonowania, * pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.

Informacje dodatkowe o Pozycjonowanie produktu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-208-1738-6
Liczba stron: 167

więcej

Kup książkę Pozycjonowanie produktu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Pozycjonowanie produktu - opinie o książce

Inne książki autora
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania
Jacek Pogorzelski0
Okładka ksiązki - Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Nigdy się nie poddawaj! Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel Zdobądź umiejętności niezbędne...

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Jacek Pogorzelski0
Okładka ksiązki - (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy