reklama

Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Ocena: 0 (0 głosów)

Nigdy się nie poddawaj!

Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel Zdobądź umiejętności niezbędne do zrealizowania swoich zamierzeń

Bezbłędne zarządzanie sobą

Zatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie proste pytania: "Czy spoglądając na swoje życie zawodowe lub osobiste, możesz śmiało powiedzieć, że znajdujesz się dokładnie w tym miejscu, do którego dążyłeś? A może przynajmniej jesteś na najlepszej drodze do osiągnięcia zamierzonych celów?". Większość ludzi żyje z dnia na dzień, licząc, że sprawy same się poukładają. Pamiętaj jednak - nic nie ułoży się samo. Jeśli Ty nie zadziałasz, ktoś zrobi to za Ciebie! A wtedy nie będziesz zadowolony...

Sukces i spełnienie należą do osób skutecznych. To one realizują najśmielsze nawet plany, to one mają jasną wizję tego, co chcą zrobić - i potrafią wcielić ją w życie. To one posiadają umiejętność dobrej oceny sytuacji, dostrzegania wszystkich istotnych aspektów sprawy i syntetycznego myślenia. Ich motywacja i inspiracja pochodzą od wewnątrz, ale mimo to tacy ludzie mają doskonały kontakt z rzeczywistością. Chciałbyś dołączyć do tego elitarnego grona?

Wybierz najskuteczniejsze rozwiązanie - zainwestuj we własne umiejętności. Naucz się:

nie sabotować własnych wysiłków; skupiać uwagę na naprawdę ważnych czynnościach; znajdować odpowiedni nastrój i natchnienie; radzić sobie z przeszkodami zewnętrznymi; pokonywać trudności, sprzeciw, lekceważenie i złośliwości; osiągać satysfakcję osobistą i zawodową.

Informacje dodatkowe o Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2011-06-30
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324631292
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania - opinie o książce

Inne książki autora
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Jacek Pogorzelski0
Okładka ksiązki - (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące...

Pozycjonowanie produktu
Jacek Pogorzelski0
Okładka ksiązki - Pozycjonowanie produktu

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy