Populations Of The Saarc Countries

Ocena: 0 (0 głosów)
The South Asian Association for Regional Co-operation (SAARC) encompasses seven countries of a large landmass containing one-fifth of the total global population. After the formation of SAARC in August 1980, several publications have been brought out by many organisations, which by and large deal with issues like economy, politics, administration and so on. This book comprises three articles, besides an introductory note by the editors and an epilogue on the important issues related to the bio-cultural relations - is the first of its kind. The book discusses, in depth, the biological and cultural affinities/linkages of the populations of these countries. While the biological affinities of the populations in respect of these countries have been traced back from the pre-historic to the contemporary period, the cultural linkages, with special reference to trade, religion, art, architecture and so on have been documented from the ancient to the medieval historical period of the region.

Informacje dodatkowe o Populations Of The Saarc Countries:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-81-2072-562-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Populations Of The Saarc Countries

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Populations Of The Saarc Countries - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy