W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem - i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy.
Książka przedstawia najważniejsze koncepcje oraz badania dotyczące innowacyjności w miejscu pracy, a międzynarodowy zespół autorów składa się z najlepszych ekspertów w tym obszarze. Publikacja składa się z czterech części, w których przedstawiona jest perspektywa teoretyczna, kontekst instytucjonalny, organizacyjny, a także kontekst jakości życia. Dowodzi, że w dłuższej perspektywie pełne zaangażowanie pracowników i ich partycypacja w procesach innowacyjnych będą miały większy wpływ niż np. zmiany technologiczne na proces doskonalenia systemów zarządzania.
Książka zawiera także konkretne rekomendacje dla praktyków zarządzania.
Publikacja ukazuje się we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-02-17
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN:
Liczba stron: 344
W tytułowej historii niniejszego albumu w poszukiwaniu amazońskiej gałki muszkatołowej Sknerus i Donald zapuszczają się do niebezpiecznej Zakazanej Doliny...
Tajlandia - przyjazna i kochająca zabawę, pełna atrakcji kulturalnych i zabytków, roztaczająca złoty blask płynący z mieniących się w słońcu świątyń...
Chcę przeczytać,