Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
o marka i jej znaczenie dla promocji,
o sposoby i metody komunikacji z klientem,
o interesariusze i ich wpływ na promocję,
o reklama,
o różne formy sprzedaży,
o promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,
o public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,
o komunikacja promocyjna w internecie,
o etyka i odpowiedzialność w promocji.
Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2014-03-28
Kategoria: Języki obce
ISBN:
Liczba stron: 168
Chcę przeczytać,