English for Active Communication at Work

Ocena: 0 (0 głosów)

To nowe wydanie książki znanej wcześniej pod tytułem English for Active Communication zostało wzbogacone m.in. o następujące bloki tematyczne:

przewodnik po reklamie i marketingu, przewodnik po bankowości i finansach, przewodnik konferencyjny, elementy języka naukowo-technicznego.

W efekcie czytelnik otrzymuje niezwykle bogate kompendium językowe, umożliwiające swobodne posługiwanie się językiem angielskim w biznesie i w szeroko rozumianej współpracy międzynarodowej. Książka jest adresowana do przedstawicieli świata biznesu i ekonomii, bankowości i finansów, organizatorów imprez międzynarodowych, tłumaczy, naukowców, wykładowców akademickich i studentów. Biegłe posługiwanie się profesjonalnym angielskim pomoże w kreowaniu korzystnego, profesjonalnego wizerunku i pozyskiwaniu życzliwości oraz zaufania partnerów.

Informacje dodatkowe o English for Active Communication at Work:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-11-08
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788375613445
Liczba stron: 440

więcej

Kup książkę English for Active Communication at Work

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

English for Active Communication at Work - opinie o książce

Inne książki autora
Słownik organizacyjno-konferencyjny angielsko-polski. English-Polish Dictionary of Organization and Conference Terms
Piotr Domański0
Okładka ksiązki - Słownik organizacyjno-konferencyjny angielsko-polski. English-Polish Dictionary of Organization and Conference Terms

Słownik zawiera około 4 tys. haseł zbudowanych przy użyciu około 20 tys. wyrazów i 2 tys. terminów i zwrotów, którym będzie odpowiadać około 50 tys. polskich...

Słownik organizacyjno-konferencyjny. Polsko-angielski
Piotr Domański0
Okładka ksiązki - Słownik organizacyjno-konferencyjny. Polsko-angielski

Polsko-angielską część "Słownika organizacyjno-konferencyjnego" udostępniamy zainteresowanym z przekonaniem, że spotka się z podobnym powodzeniem jak jego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy