W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.
Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach ,,dwie drogi" stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć ,,dwiema drogami" także w twojej firmie.
Odnieś sukces, obierając dwie drogi!
o Wprowadź pewne oraz rewolucyjne innowacje.
o Sięgnij do istniejących oraz nowych modeli biznesowych.
o Wkrocz na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące.
o Rób to, co należy, oraz to, co ma znaczenie.
o Optymalizuj oraz przekształcaj produkty.
o Zadowalaj klientów oraz usatysfakcjonuj partnerów.
o Dowiedz się jak kształtować nadzwyczajnych pracowników oraz zwycięskie zespoły.
o Połącz autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji.
"Autor Dwóch dróg pokazuje, jak Cisco przekształca pytania biznesowe na odpowiedzi rynkowe i przedstawia realne przykłady przynoszące korzyści liderom patrzącym w przyszłość."
- Jeff Immelt, prezes i dyrektor generalny GE
"Dwie drogi stanowią zbiór wielu skutecznych nauk kryjących się za działalnością Cisco, firmy z długą historią nieustannych innowacji i solidnych biznesowych rezultatów. Zachęcam menedżerów wyższego szczebla do podejmowania wyzwań przedstawionych w tej wnikliwej książce."
- Dominic Barton, dyrektor ds. zarządzania globalnego w McKinsey & Company
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-09-13
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 220
Chcę przeczytać,