Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Ocena: 0 (0 głosów)

Odmień oblicze swojej firmy!

Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi czy to z klientami, czy z pracownikami mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania pętli sprzężenia zwrotnego, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, miejsce akcji należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.

Tony Hsieh, autor bestsellera New York Timesa Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.

Informacje dodatkowe o Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-04-26
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788377464366
Liczba stron: 250

więcej

Kup książkę Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów - opinie o książce

Inne książki autora
Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego sprzedawcy świata
Carmine Gallo0
Okładka ksiązki - Plan Bezosa. Sekret skuteczności najlepszego sprzedawcy świata

Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów ,,Steve Jobs. Sztuka prezentacji" i ,,Mów jak TED"...

Mów jak TED. 9 wystąpień publicznych, według znanych osób
Carmine Gallo0
Okładka ksiązki - Mów jak TED. 9 wystąpień publicznych, według znanych osób

Dziewięć technik stosowanych przez mówców na konferencjach. Carmine Gallo przedstawia proste sposoby, dzięki którym każde wystąpienie publiczne może...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy