Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Ocena: 0 (0 głosów)

Odmień oblicze swojej firmy!

Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi czy to z klientami, czy z pracownikami mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania pętli sprzężenia zwrotnego, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, miejsce akcji należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.

Tony Hsieh, autor bestsellera New York Timesa Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.

Informacje dodatkowe o Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-04-26
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788377464366
Liczba stron: 250

więcej

Kup książkę Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów - opinie o książce

Inne książki autora
Sekrety storytellerów
Carmine Gallo0
Okładka ksiązki - Sekrety storytellerów

Narracja, która zmienia świat Co łączy Steve'a Jobsa, Elona Muska i Martina Luthera Kinga? Wszyscy trzej to mistrzowie storytellingu, który...

Steve Jobs: Sekrety innowacji. Zupełnie inaczej - reguły przełomowego sukcesu
Carmine Gallo0
Okładka ksiązki - Steve Jobs: Sekrety innowacji. Zupełnie inaczej - reguły przełomowego sukcesu

Steve Jobs zmienia świat i bezustannie zaskakuje nowymi pomysłami. Ta książka powie ci, jak być równie kreatywnym jak on.\r\n\r\n \r\n\r\nNowa książka...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy