Dom pana Biswasa t.1,2

Ocena: 0 (0 głosów)
Mohun Biswas, ubogi Hindus z Trynidadu, marzył tylko o jednym: mieć własny dom. Tymczasem, uzależniony od innych ludzi, wciąż był przepychany z miejsca na miejsce. Jego życie zostało zdominowane zwłaszcza przez środowisko żony pod przewodnictwem matriarchalnej pani Tulsi. Choć słaby fizycznie i pozbawiony znaczenia, pan Biswas walczy z dominacją Tulsich na swój sposób. Jedyną bronią bezsilnego bojownika są inteligencja i poczucie humoru. Mimo, że sam niejednokrotnie przybiera żałosne pozy - wyszydza zwyczaje i styl życia rodziny Tulsich. Często płaci za to poniżaniem, ale i przeżywa wzloty, które pozwalają mu zachować godność. Wreszcie nadchodzi dzień, gdy pan Biswas może zrealizować swoje marzenia.

Informacje dodatkowe o Dom pana Biswasa t.1,2:

Wydawnictwo: Noir sur Blanc
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura piękna
ISBN: 83-88459-83-X
Liczba stron: 798

więcej

Kup książkę Dom pana Biswasa t.1,2

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dom pana Biswasa t.1,2 - opinie o książce

Inne książki autora
Maska Afryki. Odsłony afrykańskiej religijności
V.S. Naipaul0
Okładka ksiązki - Maska Afryki. Odsłony afrykańskiej religijności

Maska Afryki to kolejny reportaż słynnego podróżnika i pisarza, którego fascynują pogranicza kultur i odchodzący w zapomnienie świat dawnych wierzeń....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy