Celebrytka

Ocena: 3 (1 głosów)
Wszystko zaczęło się od wygłupu mówi tytułowa bohaterka powieści. Prywatnie Marcysia, przeciętnej urody licealistka, publicznie: pyskata małolata, gwiazda reklamy, dziewczyna przystojnego piłkarza z kadry narodowej Bankiety, najdroższe ciuchy i kosmetyki, gwiezdny pył show-biznesu i wielkie gwiazdy w zasięgu ręki. Nieustanna obserwacja, niewybredne komentarze na Mopsiku i gorzkie łzy.

"Smak dorosłości to seria książek o losach współczesnych młodych Polaków, którzy zaczynają samodzielne życie tu i teraz. Nie chcą wyjeżdżać z kraju i uparcie pokonują problemy codzienności. To portret nowej generacji ludzi otwartych, samodzielnych, nastawionych nie tylko na posiadanie, ale również na istnienie i realizowanie swoich pasji, albo po prostu na spokojne, wygodne życie, na które chcą zapracować sami. Ich historie są momentami gorzkie, ale też pełne humoru i lekkie, bo ostatecznie każdy z bohaterów może powiedzieć "Kocham cię, życie", mimo wszystko".

Informacje dodatkowe o Celebrytka:

Wydawnictwo: Skrzat
Data wydania: 2012-05-06
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788374377560
Liczba stron: 96

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Celebrytka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Celebrytka - opinie o książce

Avatar użytkownika - anikirax
anikirax
Przeczytane:2013-01-18, Ocena: 3, Przeczytałam,
Recenzje miesiąca
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Szpital św. Judy
M.M. Perr
Szpital św. Judy
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Krypta trzech mistrzów
Marcin Przewoźniak
Krypta trzech mistrzów
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy