Wygraj książkę "Wiedźmy na tropie"

Start: 2022-01-14 Koniec: 2022-01-20
Wygraj książkę

Wiedźmy w zmienionym składzie docierają się powoli, choć problemów im nie brakuje. Muszą użerać się z nawiedzającą co jakiś czas agencję Bubuliną, świetną tłumaczką i zaprzysięgłą hipochondryczką. Kiedy nieoczekiwanie zostaje zamordowana była żona sekretarka, a Piotr trafia na listę podejrzanych, wiedźmy będą musiały się postarać, by pomóc mu znaleźć prawdziwego zabójcę. A, jakby tego było mało, ktoś próbuje zaszkodzić agencji, szkalując firmę na forach internetowych.

Czy wiedźmy i jedyny na świecie sekretarek poradzą sobie z tajemniczym wrogiem? Czy Internet jest na pewno bezpiecznym miejscem dla każdego?

Do lektury książki Wiedźmy na tropie  Małgorzaty J. Kursa zapraszamy wraz z Wydawnictwem Lucky. Koniecznie weźcie też udział w konkursie, który poświęcony jest tej właśnie książce. 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na jedno pytanie. Warto również dodać Wiedźmy na tropie do swojej wirtualnej biblioteczki – na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 20 stycznia 2021 – trzeba więc się pospieszyć. 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie na naszym profilu na Facebooku! Koniecznie śledźcie też nasz profil na Instagramie!

Książkę Wiedźmy na tropie kupicie w popularnych księgarniach internetowych:

[tabela=6209331]

Laureatami konkursu zostali:

Małgorzata Bielak, Lublin

Wioleta Durzyńska, Gdynia

Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Wiedźmy na tropie
Małgorzata J. Kursa
Wydawnictwo
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy